sreda, 24. junij 2015

ZAHVALA DOSEDANJEGA ŽUPNIKA - JOŽETA LAPA



Od vas, oltarnega občestva ljubljanske stolnice, se v tej počitniški številki tedenskih tiskanih oznanil (TBB) poslavljam kot stolni župnik, ki sem bil z vami in med vami osem let. To ni dolga doba za župnijsko službo zlasti, če se držimo starega reka: Tri leta glej, opazuj! Bilo je obdobje velikih premikov in sprememb in tudi dogodkov. Kronika tega obdobja bo zelo pestra in bogata. Kakšne pečate sem puščal vsem tem dogodkom, naj sodi Bog in človeška zgodovina. Upam in pričakujem, da bo za vse pomanjkljivosti in slabosti Bog prizanesljiv in zelo milosrčen. Na gospodarskem področju ni posebnih zaznav, so pa predvsem take, ki niso vedno na očeh, upam pa, da sem jih naredil v dobri veri in z dobrim namenom. Skušal sem stolnico s svojimi pridnimi sodelavci – mežnarji, varnostnikom in krasilko gospo Ivo, ohranjati in vzdrževati v njeni lepoti, snažnosti in urejenosti tako, da bi lahko vsak, ki prestopi prag cerkve bodisi kot molivec bodisi turist začutil, da je to sveti kraj in vrata nebeška. Zelo veliko mi je bilo do lepega in slovesnega bogoslužja, ker je to tudi posebna naloga stolnice. Moje življenjsko geslo: Poveličujte z menoj Gospoda se je tu moglo popolnoma uveljaviti. Zato hvala vam vsem, ki ste me sprejemali takega kot sem in da ste čutili, da vas spoštujem in imam rad in da se tudi v naprej skupaj trudimo biti Božji in blizu drug drugemu.
Posebej se moram zahvaliti vsem stolnim kanonikom in drugim duhovnikom, ki tudi po službeni dolžnosti pomagajo pri vodenju in pastoralnem delu stolne župnije. Kot oznanjevalcem, mašnikom, spovednikom in delivcem svetih skrivnosti se jim iz srca zahvaljujem za njihovo bratsko sodelovanje in razumevanje. Prosim za odpuščanje v nerodnostih in človeških slabostih!

Vaš nekdanji župnik Jožef Lap

Ni komentarjev:

Objavite komentar